Onneksi on viikonloppu. Kävin tänään hiihtämässä. Se ei kylläkään ollut mikään nautinto kun latu oli jäinen ja roskainen. Fiilikset kyllä olisi ollut kohdallaan. Nyt olen sitten nautiskellut muutaman lasillisen kuohuviiniä ja olo on semmoinen raukea että oikein odotan että pääsisi nukkumaan. Sänkyyn pitäisi laittaa lakanat ennen nukkumaanmenoa, että hieman joutuu vielä rehkimään tänään.

Katselin netistä moottoripyöriäkin, löytyi kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa. Nyt pitäisi vaan ottaa yhteyttä myyjiin ja kysellä tarkemmin. Taidan laittaa miehen asialle, minulla ei ole kauheasti tietoa noista vehkeistä..... minä vaan ajelen! Siis sitten kun tulee kesä, tulisi vaan äkkiä.

Töissä on ollut ihan rauhallista viimepäivinä, vähän kyllä vaan ärsyttää lähteä aina aamuisin sinne. Meni hieman fiilikset siitä hommasta. Duunipaikka on minulle uusi, ja olen ollut aika innostunut siitä, siis tähän asti. Saa nähdä miksi se tästä muuttuu, siis toivon että se muuttuu ainakin hieman. No, huumoria peliin ja kyllä se siitä, nyt kun vielä ollaan menossa kohti kevättä ja kesää, sitten kaikki on muutenkin helpompaa, niin miksi ei myös töissä.

Ai niin, löysin hyvän, syksyllä alkavan opiskelumahdollisuuden, josko sitä alkaisi töiden ohessa sivistämään itseään! Mutta täytyy nyt miettiä ja harkita tätä asiaa, ennenkuin teen mitään ratkaisuja. Mutta minulla on ollut pidemmän aikaa haaveena opiskella jotakin! Ja nyt kun minun elämässäni on kuluneen vuoden aikana ollut kauheasti kaikenlaisia myllerryksiä sekä muutoksia, menisi varmaan tämä opiskeluiden aloitus myös tähän samaan "katastrofiin" myös.